Ne dorim ca experiența pe site-ul www.tesorobebe.ro să fie una plăcută, așadar facem tot posibilul ca modalitatea de retur al produselor să fie cât mai simplă. Nu sunteți complet satisfăcut sau ați comandat dimensiunea/culoarea greșită? Puteți să returnați în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea comenzii, dacă respectă condițiile de retur.
Produsele să fie trimise în ambalajul original, în aceeași stare în care le-ați primit, în condiții de transport conforme.
Produsele să aibă etichetele intacte, fără urme de purtare, pete sau rupturi.
Produsele achiziționate sub formă de pachete promoționale se vor returna în aceeași formă. Returul va fi refuzat dacă pachetul promoțional conține produse lipsă.
Dacă în pachetul trimis se află alte produse decât cele din comandă, returul va fi refuzat.
Nu ne asumăm răspunderea pentru coletele care ajung deteriorate la noi.
Livrarea returului se face exclusiv prin serviciul de curierat ales de către cumpărător, iar toate taxele de transport vor fi suportate de acesta.
Dacă nu sunt îndeplinite condițiile de retur, returul va fi refuzat!
Informațiile necesare ce trebuie furnizate către Tesoro Bebe, exclusiv prin email, pentru retur sunt următoarele:
Nume, prenume
Adresa poștală
Adresa de email
Numărul de telefon
Numărul comenzii
Motivul returului (opțional informația va fi folosită pentru îmbunătățirea serviciilor Tesoro Bebe)
Odată ce returul produselor a fost primit, produsele au fost verificate și returul acceptat, rambursarea banilor se va face în contul IBAN din care s-a făcut plata. Dacă plata a fost realizată prin metoda ramburs, atunci rambursul se va realiza în contul IBAN specificat. Suma se returnează în maxim 30 de zile, conform legii.
Livrarea returului se va face printr-un serviciu de curierat ales de tine, iar toate taxele de transport vor fi în sarcina ta. Nu acceptăm colete cu ramburs. Nu ne asumăm răspunderea pentru coletele care ajung deteriorate la adresa indicată pentru retur, din cauza ambalării necorespunzătoare.
Produsele achiziționate în Sales nu se pot returna. Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului cu un altul disponibil pe stoc.
În cazul în care doriți înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu livrarea vor fi suportate de dumneavoastră, ca și client. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenței prin ramburs la primirea coletului.
SC ALEXDIPES SRL Aleea Meteorologiei nr17-19, corpB, ap40, București, Sector 1, cod poștal 013892. Tel contact: 0755996600
În cazul în care la livrare constatați că produsul / produsele este / sunt nefuncțional(e) sau prezintă vicii de fabricație, puteți cere înlocuirea acestuia / acestora sau returnarea imediată a sumelor deja încasate de Tesoro Bebé, fără alte despăgubiri. În acest scop, trebuie să notificați în scris, prin email contact@tesorobebe.com, în termen de 48 de ore de la primirea comenzii. Conform legislației în vigoare, returul este aplicabil doar clienților persoane fizice. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate. Produsele se pot returna doar dacă se află în aceleași condiții în care au fost primite, nu sunt deteriorate și nu prezintă semne de uzură (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele ce le-au însoțit).